Педагогіка партнерства
30 жовтня у Хустському ліцеї №3 відбулося засідання педагогічної ради, присвячене одній із найактуальніших тем освіти – педагогіці партнерства. Питання про її сутність та ефективні шляхи впровадження у навчально-виховний процес активно обговорювали керівництво ліцею, вчителі, батьки та учні.
Зі своєю доповіддю виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Тесличко Валерія Михайлівна, яка підкреслила необхідність налагодження відкритих комунікацій між вчителями та учнями для підвищення їхньої мотивації до навчання. Учитель англійської мови Орлик Наталія Михайлівна розповіла про роль вчителя як наставника, який підтримує учнів у саморозвитку та формує комфортну атмосферу для навчання.
Учасники також заслухали результати анкетування, проведеного серед учнів, батьків та вчителів щодо готовності до партнерських стосунків у навчанні. Наталія Володимирівна Грига, заступник директора з виховної роботи, представила детальний аналіз опитування, яке засвідчило прагнення всіх сторін до спільної роботи, а також виявило важливі аспекти, що потребують подальшого вдосконалення.
Від батьків слово взяла Рокосовик Наталія Василівна, яка наголосила на важливості взаєморозуміння з учителями, що забезпечує гармонійний розвиток дитини. Представниця учнів Пазинець Анастасія поділилася своїм баченням ідеальної співпраці з учителями, яка базується на довірі, підтримці та спільному прагненні до результату.
У завершальній інтерактивній частині ради шкільний психолог Ковач Вікторія Володимирівна запропонувала цікаві творчі завдання для кожної групи учасників, де батьки, учні та педагоги разом креативно висловили свої погляди на те, як має виглядати ідеальний навчально-виховний процес. Це практичне заняття допомогло краще зрозуміти потреби та очікування кожної сторони, сприяючи формуванню основ для подальшої плідної співпраці.
Дякуємо всім за активну участь та внесок у створення сучасного освітнього середовища, де педагогіка партнерства стане запорукою розвитку та успіху кожного учня!