A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустський ліцей №3
Хустської міської ради Закарпатської області

Річний план МРШ 22/23

Дата: 28.09.2022 22:19
Кількість переглядів: 46

 

Основні  завдання  методичної  ради  школи:

·     реалізувати задачі методичної роботи;

·     направляти та контролює роботу методичних об’єднань, творчої групи (лабораторії), груп педагогів (методичних студій), школи

  молодого вчителя;

·     коригувати роботу щодо підвищення професійної майстерності педагогів школи;

·     визначати проблематику та розроблює програму науково – теоретичних та методичних івентів;

·     займатись розробкою основної методичної теми.

 

У 2022/2023 навчальному році роботу методичної ради школи спрямувати на реалізацію  наступних завдань:

·     безперервність освіти педагогічних працівників;

·     постійний пошук передового педагогічного досвіду та його впровадження;

·     сформованість установки вчителів на реалізацію провідного дидактичного принципу – доступності навчального матеріалу;

·     осмислення, аналіз і перебудова власного досвіду, порівняння своєї діяльності з досвідом інших вчителів і досягнень педагогічної науки;

·     обґрунтування вибору навчального матеріалу та методичних форм і прийомів;

·     ступінь засвоєння вчителем значущості методичної теми, над якою працює він особисто, методичне об’єднання, творча група, свого місця в її вирішенні;

·     координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів;

·     розробка основних напрямків методичної роботи;

·     формування цілей та завдань методичної служби;

·     забезпечення методичного супроводження навчальних програм, розробка авторських програм та дидактичного матеріалу;

·     організація інноваційної діяльності, яка направлена на опанування новітніх педагогічних технологій, розробки авторських програм;

·     організація консультування педагогічних працівників з питань удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять;

·     організація роботи щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;

·     пожвавлення науково-дослідницької роботи педагогічних працівників;

·     участь в атестації педагогічних працівників;

·     професійне становлення молодих вчителів;

·     співробітництво з іншими ЗЗСО, науковцями міста та області;

·     впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес.

Основні  напрямки  діяльності  методичної  ради:

·     аналіз рівня навчальних досягнень учнів з базових дисциплін;

·     експертиза навчально-методичних посібників та дидактичних матеріалів з навчальних дисциплін;

·     організація роботи з опанування освітніми технологіями;

·     обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять та зміст дидактичних матеріалів до них;

·     організація науково-дослідницької роботи учнів;

·     використання інформаційних технологій;

·     удосконалення навчально-матеріальної бази школи;

·     вивчення досвіду роботи методичних об’єднань;

·     розробка положень про проведення шкільних конкурсів, олімпіад, турнірів, фестивалів.

 

 

Тематика  засідань  методичної  ради

на 2022/2023 навчальний рік

з/п

Заходи

Термін

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

 

Засідання № 1

 

 

 

 

 

1

 

 

2

  3

 

  4

 

 

5

 

 

Про підсумки методичної роботи у 2021/2022 навчальному році. Основні напрямки і завдання методичної роботи на 2022/2023 навчальний рік.

Про організований початок 2022/2023 навчального року

Організація роботи педколективу над реалізацією методичної теми школи у 2022/2023 навчальному році.

Про затвердження планів роботи методичної ради, методичного кабінету, методичних об’єднань вчителів-предметників, творчої групи (лабораторї), груп педагогів (методичних студій) на 2022/2023 навчальний рік.

Про ведення шкільної документації вчителя.

Про реалізацію концепції Нової української школи у 1-5-х класах.

 

 

серпень

 

Тесличко В.М.,

Штець М.Л., Рішко В.С.

 

 

Засідання № 2

 

 

 

 

 

1

 

  

 

2

 

3

 

 

   4

 

 

  5

 

Про організацію роботи над новою науково-методичною темою «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування компетентної особистості учня»

Корекція планів курсової підготовки вчителів.

 

 Методичні рекомендації по організації початку навчального року. Затвердження заходів  щодо роботи з обдарованими дітьми

Організація та проведення шкільного етапу учнівських олімпіад. Участь у Інтернет –олімпіадах.

 

Готовність педагогічного колективу до подальшого впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та впровадження Концепції НУШ

 

вересень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

 

 

Засідання № 3

 

 

 

 

1

 

2

3

 

4

 

5

 

6

 

  

Про удосконалення роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Про підготовку та проведення предметних тижнів.

Про проведення фестивалю педагогічної майстерності «Мій кращий урок».

Підсумки проведення шк. етапу Міжнародного конкурсу з української  мови ім.Петра  Яцика.

Про організацію і проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

Надання педагогічної підтримки учням низького та середнього рівнів навчальних досягнень.

 

жовтень

Тесличко В.М.,

Штець М.Л., Рішко В.С.

 

 

 

Засідання № 4

 

 

 

 

1

2

3

 

4

 

5

 

6

Аналіз  результативності методичної роботи за І семестр.

Аналіз результатів моніторингу знань учнів за І семестр.

Про досвід роботи над індивідуальною науково-методичною темою вчителів, що атестуються.

Про підсумки проведення місячника педмайстерності «Мій кращий урок».

Про підсумки участі учнів школи у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад.

Організація початку навчального року в системі ЦЗ

Звіти за проектами розвитку.

січень

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С.

 

 

 

Засідання № 5

 

 

 

 

1

  2

  3

 

  4

 

  5

  6

Про роботу з молодими та малодосвідченими вчителями.

Обдарована дитина: реалізація творчого потенціалу учня. Підсумок участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах, творчих конкурсах.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Про стан роботи ШМО.

Підготовка до проведення Вахти  пам’яті.

Квітень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

 

Засідання №6

 

 

 

1

 

2

3

4

 

 

5

6

Про підсумки виконання річного плану методичної роботи  та визначення пріоритетів методичної роботи у 2022/2023 н.р.

Звіт голів ШМО щодо реалізації річних планів роботи.

Про підсумки атестації педагогічних працівників.

Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників, участі їх в обласних, районних семінарах та творчих групах у 2022/2023 н.р.

Підготовка до педради про підсумки роботи за рік

Підготовка до проведення Останнього дзвоника

травень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С., Грига Н.В.

 

 

Організація роботи методичного кабінету закладу освіти

Основні  задачі  методичного  кабінету:

·     надання методичних консультацій педагогічним працівникам у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності;

·     координація змісту, колективних форм і методів роботи та самоосвіти фахової підготовки вчителя;

·     організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів в умовах упровадження нових державних стандартів початкової та базової і повної загальної середньої освіти;

·     активізація науково-дослідницької діяльності педагогів;

·     пропаганда досягнень педагогічної науки та ефективного педагогічного досвіду.

з/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальні

Відмітка

про

виконання

1.

Обговорити і затвердити план роботи методичного кабінету школи на 2020/2021 навчальний рік

до 01.09.

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

2.

Організувати опрацювання нормативних та директивних документів щодо організації освітнього процесу  в закладі освіти

серпень-вересень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

3.

Підготовка наказу по школі про організацію методичної роботи на 2022/2023 навчальний рік

до 01.09.

Тесличко В.М.

 

4.

Надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам по використанню навчальних програм, підручників, календарному плануванню в 2022/2023 навчальному році

до 15.09.

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С..

 

5.

Проведення індивідуальних бесід з вчителями-предметниками щодо календарно-тематичного планування відповідно інструктивно-методичних рекомендацій в 2022/2023 навчальному році

до 15.09.

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С..

 

6.

Надання індивідуальних методичних консультацій молодими спеціалістами з питань організації початку навчального року

до 15.09.

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С.

 

7.

Складання і затвердження графіку поточних контрольних, прак-тичних та лабораторних робіт, контрольних робіт з тематичного оцінювання:

-  на І семестр навчального року;

-  на ІІ семестр навчального року

 

вересень

січень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

8.

Підготовка вчителів до чергової атестації. Надання методичної допомоги вчителям,  які атестуються у 2022/2023 навчальному  році

вересень, квітень,

упродовж року

Тесличко В.М.,

Штець М.Л., Рішко В.С.

 

9.

Надання сприятливих умов вчителям, які бажають підвищити свій професійний рівень на курсах підвищення кваліфікації  при ЗІППО

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

10.

Ознайомлення педпрацівників з новинками науково-методичної літератури, періодичною пресою для працівників освіти

упродовж року

Боїшко Т.М.

 

11.

Організація системи консультацій з питань педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів для молодих  та малодосвідчених педагогів в школі

упродовж року

Рішко В.С.

 

12.

Проведення виставки навчальної літератури та забезпечення педагогічних працівників інформацією.

1 раз на місяць,

упродовж року

Боїшко Т.М.

 

13.

Поновити картотеку педагогічних працівників школи

до 10.09.

Боїшко Т.М.

 

14.

Поновлювати банк передового педагогічного досвіду педагогічних працівників школи

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С.

 

15.

Організувати роботу творчої групи (лабораторії) учителів по впровадженню інноваційних педагогічних технологій та груп педагогів (методичних студій)

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.М.

 

16.

Провести коригування структури роботи педагогічного колективу за єдиною методичною темою на навчальний рік

вересень

Тесличко В.М.

 

17.

Надання індивідуальних консультацій педагогічним працівникам щодо вибору тем самоосвіти та методичної роботи

вересень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

20.

Виявлення здібних та обдарованих дітей. Поновлення банку обдарованих та здібних дітей

вересень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С..

 

21.

Організувати роботу обдарованих учнів в Хустському територіальному відділенні Малої академії наук України

упродовж року

Грига Н.В.

 

22.

Організувати участь учнів у Всеукраїнських інтелектуальних турнірах та конкурсах

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.,

Грига Н.В.

 

26.

Організувати підготовку та проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

вересень -

жовтень

Тесличко В.М., Рішко В.С.

 

27.

Організувати підготовку та участь команди учнів школи   до участі у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

листопад - грудень

Тесличко В.М., Рішко В.С.

 

28.

Організація взаємовідвідування уроків вчителів з метою визначення стану викладання базових дисциплін і надання методичної допомоги

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

29.

З метою посилення методичної роботи вчителів-предметників підвести підсумки семестрового оцінювання учнів та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів

січень,

травень

Тесличко В.М.,

Рішко В.С.

 

30.

Організація проведення предметних тижнів методичних об’єднань вчителів

за графіком

Тесличко В.М., Штець М.Л.,

Рішко В.С.

 

31.

Організація і підготовка міських засідань методичних студій. Надання методичної допомоги вчителям, які готуватимуть відкриті уроки та позакласні заходи

за планом

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.,

Грига Н.В.

 

32.

Створення сприятливих умов для відвідування вчителями школи міських методичних івентів.

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

33.

Взяти участь в організації міських методичних виставок, педагогічних фестивалів

січень - квітень

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.

 

34.

Впроваджувати в практику вчителів прогресивний педагогічний досвід вчителів міста. Оформити картотеку передового досвіду вчителів школи та міста

упродовж року

Тесличко В.М., Штець М.Л., Рішко В.С.,

 

35.

Надання індивідуальних консультацій вчителям–предметникам щодо проведення психолого-педагогічної адаптації учнів     5-х класів до навчання в основній школі, учнів 10-х класів до навчання у школі ІІІ ступеню

упродовж року

Тесличко В.М., Ковач В.В.

 

36

Надання індивідуальних консультацій вчителям початкових класів щодо психолого-педагогічної адаптації учнів 1-3-х класів до навчання в Новій українській школі

упродовж року

Штець М.М.,

Ковач В.В.

 

37

Надання індивідуальних консультацій вчителям, що реалізовують інклюзивне навчання

упродовж року

Тесличко В.М.,

Ковач В.В.

 

 

4.1.3. Організація роботи методичних об’єднань закладу освіти

   За змістом  робота методичного об’єднання вчителів спрямована на поглиблення знань вчителів з питань методики,  педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота,   яка поєднує в собі колективні  та індивідуальні форми.

В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:

·       вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;

·       планування роботи на навчальний рік;

·       обговорення навчальних програм;

·       заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;

·       методична допомога молодим вчителям;

·       підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;

·       використання форм продуктивного навчання, збільшення обсягів самостійних, творчих завдань;

·       надання методичної та науково-інформаційної допомоги секціям наукового товариства учнів;

·       індивідуальна робота з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, захисту науково-дослідницької роботи в Малої академії наук;

·       обговорення та підведення підсумків методичної роботи методичного об’єднання за І семестр, ІІ семестр, за навчальний рік;

·       затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;

·       аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;

·       стан позакласної роботи з предмету;

·       огляд новинок методичної літератури;

·       підсумки атестації вчителів;

·       організація повторення вивченого матеріалу в кінці навчального року, перевірка виконання навчальних програм;

·       творчий звіт молодих вчителів, вчителів, які мають педагогічні звання, вчителів-наставників;

·       збагачення науково-методичного забезпечення за рахунок творчих внесків вчителів школи, розширення видавницької діяльності.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

№ з/п

Захід

Термін

Відповідальний

Відмітка

про виконання

 

1.

Організувати роботу методичних об’єднань вчителів-предметників:

-  вчителів початкової школи ;

- вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

- вчителів природничо-математичного циклу

вересень

  Тесличко В.М.,

   Штець М.Л.,

   Рішко В.С.

 

2.

Визначити методичну тему роботи кожного методичного об’єднання в межах методичної теми закладу

вересень

Керівники

м/ о

 

3.

Продовжити вивчення та обговорення директивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Закарпатської обласної державної адміністрації, відділу освіти Хустської міської ради Закарпатської області

протягом року

Керівники

методичних об’єднань

 

4.